شارژر همراه همه کاره
شـارژر همراه هـمـه کاره شـارژر موبایل با باتری قلمی مـجـهــز بــودن بــه چـراغ قــوه و همچنین شارژ کردن باطری قلمی مـناسب جـهت مـسافرت ها گردش ها و تفریحاتی که امکان دسترسی به برق نیست ...
این محصول به علت دارا بودن کانکتورهای مختلف ( ۷ اتصال دهنده ) نیاز به حمل شارژرهای متعدد و حجیم  را بر طرف می کند این محصول به طور خـودکار زمانی کـه به دسـتـگاه متصل می شود شروع به کار کرده و عملیات شارژ کردن را انـجام می دهـد.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 11,000تومانخرید پستی شارژر همراه همه کاره



قلم خش گیر ماشین
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند.


روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت فقط : 16,000تومانخرید پستی قلم خش گیر ماشین

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز سون نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است .شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب  دریافت نمائید.

Microsoft-Windows-7-Ultimat

 

 

دانلود نسخه ۳۲بیتی ویندوز۷ به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

download دانلود part 1

download دانلود part 2

download دانلود part 3

 

دانلود نسخه ۶۴ بیتی ویندوز۷ به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

download دانلود part 1

download دانلود part 2

download دانلودpart 3

download دانلود part 4

 

password رمز فایل : www.download0098.com

 

 

 

ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز سون برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است.یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز۷ نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل در این نسخه: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن و دانلود ویندوز ۷ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

windows7-ulimate-download

مراحل نصب : فایل های فشرده را اکسترک نمایید و فایل ISO بدست آمده را با سرعت نرمال برروی DVD رایت کنید . کامپیوتر را با دی وی دی رایت شده بوت نمایید و به نصب ویندوز بپردازید اگر از شما سریال خواسته شد آنجا را خالی قرار دهید . برای کرک کردن ویندوز از برنامه ی زیر استفاده کنید . توجه داشته باشید فایل ISO به صورت کامل و بدون ارور اکسترک شده باشد تا در نصب و یا بوت با مشکل مواجه نشوید .

برای اکتیو کردن ویندوز ، از نرم افزار زیر استفاده کنید :

 

download دانلود نرم افزار Windows 7 Loader

 

نسخه ۳۲ بیتی ویندوز سون:

download دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

download دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

download دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

نسخه ۶۴ بیتی ویندوز سون:

download دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

download دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

download دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

download دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

 

size حجم فایل : ۴ گیگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش


 

سلام کودکی گره خورده

سرد چنان درد خماری

خمیازه هایی در ترانه های لنگستون هیوز

به چپ چپ

سر کوچه

یک بست

یک بسته

سیگار اشنو

بازهم رو راست نیستی لیلی

دیشب کجا مجنون را جا گذاشتی

با بطری عرق سگی ،سرگرم

عرق کردم سرا پا گوش

فصل خمیازه خزعبلات پای منقل

مجنون شیشه عمرش می کشد مست

من اینجا باله می رقصم بیدرد ، مرفه تر خرناس که می کشی

کودکی ام را به باد فراموشی می سپارم در اشعار کهنه امیلی

دیروز بهتر بود اگر نان و چای بود و قصه های مادرم

امروز ژامبون برادرم

افاده گا می کند و رژ و ریمل و

چسب مو

من امروز گم می شوم